Ihanaa, sain maanantaille hierojan! On tässä kyllä jo kärvisteltykin näitten särkyjen ja huonon tuulen kanssa.

Kävinpä tuossa koiran kanssa 2km lenkin, kun ei mun lenkkikaverista ole kuulunut mitään eikä se lenkki oikein tähän väsyneeseen olotilaan auttanut. Jos lenkkikaveri haluaakin lenkille niin kyllä mä vielä toisen 2km jaksan tai 3km jos sieltä lähtee takaisinpäin eikä tule koko lenkkiä niinkuin ennen.

Mies grillas possunlihaa sillävälin kun kävin lenkillä ja lihat oli onneks valmiit jo kun tulin takasin ja siihen päälle vielä makkarat. Söin yhden lihan ja makkaran ja join light kokista päälle. Yleensä vedän pepsi maxia, mutta lähikaupassa ei sitä valitettavasti ole :(

Huomenna onneksi mennään illalla kebabille, kun mies tulee korjaamasta autoa nam :P

Otan iskenderin, kun siinä on vähiten varmaan hiilareita. Olen ollut aika tiukalla vähähiilarisella muutaman kuukauden ja n. 12kg tiputin ja vielä olis sellaset ainakin toiset samanlaiset 12kg jäljellä, mutta tämäkin paino on aika ok, olen nyt alkanut lipsumaan ja pitänyt laihiksesta taukoa koska stressi ja väsynyt ja masentuntu olotila saa mut vetään kaikenlaista herkkua napaani mutta olen sitten kyllä liikkunutkin paaljon enemmän ettei vaan tule enää takasin ne kilot en halua!

jos sitten taas ottais itteensä niskasta kunnolla kiinni kun tulee paremmat ajat ja olo ettei tartte ahdistukseen niitä herkkuja. Tosin mun herkut on kyllä vähentynyt verrattuna siihen mitä ennen läskinä.. saattoi olla melkein päivittäin vakisyömiset iso sipsipussi, iso karkkipussi,suklaalevy ja kokis.. hmm.. eiköhän siinä ole aika paljon syytä lihomiseen ja vielä lisäksi liikkumattomuus, mitä nyt joskus saatoin ratsastamassa käydä. Oikeasti mulla on tippunut n. 17kg siitä mitä olin painavimmillani, melkein 100 kiloa!!!

Toivottavasti hierojan jälkeen alkaa ressi helpottaa ja masentunut ja väsynyt olotila! Mulla vaivaa muuten vielä lisäksi joku iskiaksen tapanen tuota vasenta jalkaa ja nyt arvatkaa tekis niiiiin paljon mieli juosta, kun nyt jaksaa ja viimeksi juoksin melkein 1km.. Mutta nyt pitää ottaa rauhallisesti ja vaan kävellä ja ratsastamisenkin lopetin hetkeksi, osin kyllä rahan takia! harmittaa ja pelottaa, että tulee takapakkia, mutta joskus vaan pitää tehdä näin :(

Koira on ihmeen levoton vaikka ulkona oltiin just äsken melkein ja teki sinne kaikki tarpeensa, annoin sille ruuankin mutta silti vaan menee eestaas. taitaa syynä olla ulkoa kuuluvat pikkukoiran haukkumiset, tahtois mennä leikkimään.

Jaahas jos jatketaan huomenna taas. Kai mä tässä olen vielä pari tuntia facessa ja sitten nukkumaan, jos joskus sais ton unirytmin takas!

 

Hyvää yötä! vaikka tuskin tätä kukaan vielä lukeekaan, heh :D