Mulla kävi hyvä tsäkä ;) Katselin meinaan pieniä koirankantokasseja siis sellaisia kankaisia ja kaikki oli n. 50e että huh heijaa, ei ihan taida oikein houkuttaa ostaa :D

Oltiin kaverin synttäreillä sunnuntaina illalla ja kyselin kaverilta, että tietäskö se, jos jossain olis käytettyjä kantokasseja. Ei tiennyt sillä hetkellä. Sanoin, että täytyypi katsoa kirppareilta ja eilen sitten käytiin kirpparilla niin eikös mies pongannut sieltä 10 eurolla samanlaisen kantokassin!! Vitsit, mä otin sen kantooni heti ja katselin siellä jotain muutakin samalla. Löytyi hyvät nilkkurit 3 eurolla, saa laittaa päälle kun menee bilettään ;) Heh, harvoin me missään bilettämässä käydään, mutta ostin nyt kuitenkin, kun vihdoinkin löyty sellaset mitä oon ettiny, tai ei ne ihan samanlaiset mutta oli kuitenkin mustat ja nätit ja nilkkurit :D ja tosiaan 3e, kyllä kirppareilla joskus tekee löytöjä!! Vaikka ei mun jalalle sieltä meinaa kyl löytyä koskaan mitään..

Katselin farkkujakin, mutta ei niitä nyt siellä ollut tai jos oli niin ne oli hervottoman kokoisia tyyliin  xxxxxl ja vielä rumiakin. No, onneks mulla on kuitenkin vielä farkkuja, mutta olis ollu kiva jos olis tehny taas yhtä hyvän löydön kun viimeksikin tosi istuvat ja hienot farkut sieltä löysin. No, toisella kerralla sitten taas :)

Kävin eilen kaupassa myös kuolaamassa chihu-kokoisia kaulapantoja ja tietenkin piti sitten hommata kauheen kallis (miehen mielestä;) vaaleanpunainen pieni kaulapanta timangeilla ;D olis sielä ollu samanlainen hihnakin, mutta jätetään se nyt kuitenkin toiseen kertaan. Heh, kuinka kallista mä saan vielä chihun pidosta kun ostelen sille kaikkea pientä ja nättiä. Mut älkää pelätkö, pukemaan en sitä tosiaankaan ala :D ja sitä kohdellaan ihan koirana koirien joukossa, mutta saan kai mä silti ostella ja katsella tarvikkeita ihanku olis tyttövauva tulossa ;)

Nyt kun odottaa jotain niin aika tuntuu ihan kaameen pitkältä, mutta muuten on menny tosi nopsasti. Mies on jo VIIDETTÄ viikkoa töissä vaikka juuri aloitti! ja onneksi "enää" 3 kuukautta koeaikaa jäljellä niin sit saa alkaa jo pikkuhiljaa lakata jännittämästä jatkuuko työt vaiko ei. Mun kanssa tekee mieli mennä töihin, mutta täältä on niin hitsin vaikee lähteä mihinkään kaupunkiin ainakaan töihin! 20km kaupunkiin ja mulla ei ole edes ajokorttia. Koulubussi on melkein ainoa mikä lähtee joskus 7.40, mutta ei kaikki työt ala 8 jälkeen!! En mä voi sanoa, että sori nyt en pääse alottaa 7 töitä, kun en pääse aiemmin millään.. just joo.. Muuttaa en täältä kyl tosiaan sen takia halua! Täällä on niin mukavat naapurit! ja mukava paikka muutenkin

Mun täytyy kyllä alkaa opiskella chihuahuasta enemmän ja nartun juoksuajasta, miten helkatissa mä sen tiedän, koska sillä on juoksu alkanu kun mun pitää omistajalle ilmottaa viimeistään toisena päivänä juoksujen alkamisesta! Mulla on kokemusta yhdestä ainoasta tyttökoirasta ja sekin asui pääasiassa mun äidillä, vaikka mun koira olikin, tai no, loppujenlopuksi se oli kyllä äidin koira. Se jouduttiin lopettamaan n. 6v sitten :(

Mä olen tämmönen etukäteen murehtija. Murehdin tuon chihunkin otosta etukäteen ja mietin että mitä ongelmia voi kasvattajan ym kanssa tulla. Toisaalta, se on hyvä olla varautunut, mutta sairasta kyllä murehtia joka asiaa. Eikä mitään opi, jos ei koskaan mitään tee ja eikä mitään voi tapahtuakaan jos ei koskaan mitään tee.

Mulla oli aamulla kauheasti kaikkia aiheita mitä tähän blogipäivitykseeni kirjoittaisin, mutta ei niitä nyt muista.

No, sen verran voin hehkuttaa että mua on vähän laiskottanu kotitöiden osalta tässä muutama päivä, mutta tänään sain keittiön siivottua, tiskikoneen ja pyykkikoneen päälle! Illalla tai huomenna jos imurois, mieluummin illalla.

Mulla ollu vähän laihduttamisesta taukoa ja viikonlopun mässäilyistä tullut vähän alle kilo lisää eikä olla enää 7 puolella, mutta so what. Se lähtee tästä kun taas pääsee ruotuun. Mun äidillä oli meinaan mun kummit ja serkkutyttö kylässä sunnuntaina ja siellä tuli kahvipöydässä mässättyä vaikka mitä ja siitä suoraan kaverin synttäreille jossa taas mässytettiin kaikkea hirmu hiilaripommia maha piukkaan ja sitten taas ensi viikonloppuna on HÄÄT! :D No, täytyy nyt tää muutama päivä pitää tiukkana ja liikkua paljon niin saa taas nesteet pois niin ei tarvitse olla turvonneena juhlissa.

Ainiin, pitää joku häälahjakin keksiä. Ei kyllä yhtään tiedä mitä ostaa eikä se sais hirmusia summia maksaakaan, kun häihin menemiseen ja siellä yöpymiseenkin menee hirmuinen summa rahaa..

Täytyy kyllä alkaa tehdä nyt jotain muutakin, mutta sain kun sainkin blogipäivityksen tehtyä :D Kirjottelen sitten lisää, kun tulee mieleen.