Niinpä, en mä läskinä ollut näin vaivainen. Mitä nyt niskakipuja ja migreeniä, mutta thats it!!

Helkatti, mulla ei ole koskaan ollut iskiasta, ei siis KOSKAAN ei lihavanakaan! Nyt se on sitten vaivannut kun laihduin ja muutenkin alkanut moni paikka naksumaan. Eilen sitten oikean jalan LONKKA lenkille lähtiessä jotenkin plumpsahti ja vihlas ja sen jälkeen on senkin liikerata ollut vähän vajavainen ja kipua on siinäkin kun kävelee.. WTF?

Eikä mulle ole tullu sitä mahtavan hyvää ja ihanaa oloakaan mitä yleensä tulee kun laihtuu eikä ole mikään kevyt olo vaikka jo lähes 18kiloa pois..

Mitä hitsiä mä teen väärin? En ole mielestäni sitä liikuntaakaan aloittanut liian paljon kerralla vaan vähän kerrallaan kunnon mukaan ja pikkuhiljaa jaksamisen mukaan mutta silti mä olen näin vaivainen!

No kuitenkin en todellakaan kadu sitä että olen saanut kiloja pois ja kyllä tää parempi on kuin olla läskinä, mutta miten ihmeessä pitäs ittensä kunnossa? Hierojalla käyn n. kerran kuussa.

Ja sitten iloisempiin asioihin :D

Menen tänään katsomaan hoitohevosta!! Nainen tuntui puhelimessa ihan mukavalta ja samanlaiselta höpöttäjältä kuin minäkin! Vähän jännittää, mutta eiköhän se siitä!  Kyllä sekin helpottaa varmaan painonpudotusta kun saa lisää touhuta heppojen kanssa tallilla.

Nyt pitää alkaa taas siivoomaan, pesemään pyykkliä ja katsomaan pojalle kouluvaatteita keskiviikoksi. Niin se kesä sitten meni..

Niin joo.. pitäs alottaa taas Zumba kotona dvd:ltä ja sitten jos alkais salilla käymään tekemässä noita isoja lihasryhmiä, vois auttaa iskiakseenkin.