Moikka taas.

Olen tosi huono kirjoittamaan blogia, niinku ootte varmaan huomannu. Ihan tyhmää tekstiä ja lisäksi pitkä väli postauksissa!! tai ainakin tässä. No, mä päivitän, kun

päivitän enkä viitti ottaa siitä sen isompaa stressiä. Mulla ei oikein toimi tää välilyönti tässä ja sanat menee väliin yhteen pötköön ja senkin takia olen tätä siirtänyt, että

jos ensin sen välilyönnin korjaisi ja sitten vasta kirjottaisi. No en ole sitä nyt korjannut, kun olen ihan hyvin tälleenkin pärjännyt. Hitaanpaahan tää on, kun pitää korjailla

kokoajan, mutta mihinkäs tässä on kiire..  paitsi imuroimaan :D

Mä lupasin että imuroin ja siivoon keittiön tänään, siis itselleni lupasin, en onneksi kenellekään muulle. Saas nähä nyt onnistuuko. Piti taas olla nukkumatta kun tänään

pojan laitoin kouluun ennen puolta 8, mutta eikös sitten nukkunutkin siihen yli 11. Onneksi koiran ja eläimet hoidin jo aamulla niin sain mennä hyvillä mielin nukkumaan,

mutta ei mun ihan 11 asti pitäny nukkua!! Olisin edes herännyt jo 9 aikaan niin olis ollu paljon parempi ja ehtinyt tekeen vaikka mitä! :D no, olen siitä nyt ylpeä, että jaksan

sentään aamulla herätä laittaa poikaa kouluun, kun sitä vähän pelkäsin mitä siitä tulee taas kesäloman jälkeen.

Onneksi kohta en enää saa niin kauan aamuisin maata ainakaan joka päivä. Kaverin kanssa ostetaan kuntosalikortti ja aletaan käymään kuntosalilla ainakin 3 kertaa

viikossa, että se kannattaa! Ei se kortti maksa kuin 30e/kk, mutta on sekin ihan sellanen raha, että ei sitä turhaan siihen korttiin laiteta. Käytiin jo viime keskiviikkona

siellä yhdessä ohjatussa kuntosalilla ja oli kyl aika menoa kun ei meinannu pysyä mukana, kun kaikki oli niin uutta ja sellaista, mutta iha hyvin se silti meni!

Niin aletaan käymään aamuisin siinä 10 aikaan kaikissa ohjatuissa ja itsenäisesti kuntosalilla. Muut päivät viikossa sitten lenkkipäiviä, sauvoilla tai ilman. Ollaan menty

nyt aluksi 6km lenkkiä, mutta onhan sekin!! Ehkä joku kerta voidaan mennä se 2 kertaa että tulee n. 12km!! =) Pikkuhiljaa. Kävellään yleensä ihan rivakasti, just silleen,

että voidaan puhua, mutta nyt ollaan menty mun flunssan takia muutama kerta vähän rauhallisemmin, ettei tule sydänlihastulehdusta. Olin siellä salillakin vähän vielä

vajaakuntosena ja tein sitten ihan omaan tahtiin miten jaksoin, kun en uskaltanu vielä sykettä nostaa. Aateltiin, että jos sitten talvella mentäs hiihtämään, täytyy nyt katsoa,

kun en oikein hiihtämisestä perusta. Uimaankin ollaan ajateltu mennä jossain vaiheessa. Piti mennä tohon lähelle vesijumppaan, mutta siellä oli jo ekana varauspäivänä

kaikki paikat täynnä ja varallakin ihmisiä =( No, ei sitten.

Mä alan taas tässä kuussa käymään ainakin kerran viikossa siellä kuntouttavassa ryhmässä. Joku naisten keskusteluryhmä, vertaistukea ja sellaista. Kuntoutustukeakin

sain lisää helmikuulle asti. Mä ihmettelin että eiks sitä pitäny hakee vaan tän vuoden loppuun! :O No, olkoo sit helmikuulle asti, jos kerran on myönnetty!! Kauheesti tekis

mieli johonkin toimistohommaan ainakin kokeileen paitsi mulla ei ole koulutusta :( Mun voinhan mä vaikka mapittaa ja selvitellä papereita yms? Kyllä mä tietokonettakin

osaan käyttää ja asiakaspalvelu sujuu ok. Miksi sellasiin täytyy olla aina joku hitsin koulutus!! Mun lempityöhön, kun olen sellasessa joskus ollukin!! Ja tykkäsin! :)

Jossain kyselin ja joku ehdotti jotain oppisopimuksella suunnitteluassistenttia. Että siitä ei muka tarvis osata laskea, kun tuo matikkapää on aika huono. Tahtoisin

mieluummin lisäksi oppisopimuksella ja siistiin sisätyöhön!

Milla tuleekin jo lauantaina :) En jaksaisi millään odottaa! Täytyy siivota koko huusholli oikein putsplank ja Millalle kaikki valmiiksi ;) <3 Sain taas ihania kuvia millasta ja

tahtoisin niin paljon niitä jakaa tännekin, mutta en mä oikein voi enkä toisaalta haluakaan.

Kai tässä oli sitten kaikki? Jos tulee mulla jotain mieleen niin lisäilen, mutta eiköhän tässä ollut. See ya!